8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardالگوریتم جدید اینستاگرام با محتواهای کپی شده مقابله می‌کند دی‌ام برد


زمان مطالعه: 2 دقایق

اینستاگرام تصمیم گرفته است به زودی الگوریتم این شبکه اجتماعی را به روز کند تا حساب های کاربری را که خودشان محتوا تولید نمی کنند محدود کند و اکانت های کوچک بیشتری را پشتیبانی کند.

به گزارش socialmediatoday، اینستاگرام اعلام کرده است که تصمیم به تغییر الگوریتم این شبکه اجتماعی و به روز رسانی آن گرفته است. هدف از این به‌روزرسانی، که احتمالاً تا ماه آینده اتفاق می‌افتد، نمایش بیشتر حساب‌های کاربری کوچکتر است. این تغییر به دلیل تلاش شرکت متا برای افزایش تعامل با کاربر ایجاد شد و قرار است برخی استراتژی های تولید محتوا را تحت تاثیر قرار دهد.

محدودیت سی روزه برای سازندگان غیرمحتوا

اینستاگرام تصمیم گرفته است حساب های کاربری را که خودشان محتوا تولید نمی کنند محدود کند. در این اقدام که به منظور افزایش انگیزه برای تولید محتوا انجام می شود، حساب های کاربری که بیش از ده مطلب را بدون تغییر از سایر حساب های کاربری گرفته و در مدت 30 روز منتشر می کنند نیز به دلیل تخلف شناسایی می شوند. قانون برای کپی رایت، حداقل محتوای آنها تا سی روز وارد اکسپلورر نمی شود. البته یک استثنا وجود دارد، حساب های کاربری که از ناشران عمده محتوا مجوز دریافت کرده اند مشکلی نخواهند داشت.

اینستاگرام همچنین توضیح می دهد که در صورتی که نسخه اصلی در هنگام ارسال مجدد برخی از محتواها به میزان قابل توجهی تغییر کرده باشد، این تعلیق برای حساب کاربری اعمال نمی شود. به عنوان مثال، در مورد ضبط صدا از فیلم اصلی این اتفاق نمی افتد.

الگوریتم جدید اینستاگرام با محتوای کپی شده 1 مقابله می کند

برچسب ها را به محتوای ارسال شده توسط حساب های دیگر اضافه کنید

در ماه‌های آینده، حساب‌هایی که مکرراً محتوایی را از سایر کاربران ارسال می‌کنند و آن را تغییر نداده‌اند، در Explorer ظاهر نخواهند شد. با این کار اینستاگرام قصد دارد کاربران را به سمت محتوای اصلی هدایت کند.

وقتی اینستاگرام تشخیص دهد که شما خالق اصلی یک پست هستید، ترافیک بیشتری را به سمت شما هدایت می کند. زیرا گاهی اوقات ویدیوهای بازنشر شده ترافیک بیشتری نسبت به محتوای اصلی دارند. اینستاگرام با افزودن این قابلیت سعی دارد تمام ترافیک را به سمت سازنده محتوای اصلی هدایت کند.

پشتیبانی بیشتر از حساب های کاربری کوچکتر

در این الگوریتم، اینستاگرام نیز تمایل دارد به جای اکانت های بزرگ و شناخته شده کاربران، بر روی اکانت های کوچکتر و جدیدتر تمرکز کند. استفاده از این تاریخچه شانس یکسانی را به همه کاربران می دهد و با این رویکرد همه محتوا شانس یکسانی برای دیده شدن خواهند داشت.

50 درصد از محتوا با استفاده از هوش مصنوعی نمایش داده می شود

هفته گذشته، متا گزارش داد که 50 درصد محتوایی که کاربران اینستاگرام تماشا می‌کنند، از طریق یک فرآیند توصیه مبتنی بر هوش مصنوعی به آنها نشان داده می‌شود، که به تعامل بیشتر در برنامه کمک کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا