8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمدیرعامل گروه آچاره: به عنوان بازوی بازاریابی کنار بخش سنتی هستیم


زمان مطالعه: 2 دقایق

مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری این گروه گفت: ما رقیب بخش سنتی نیستیم، اما بازوی بازاریابی حوزه سنتی هستیم تا بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند کانال تبلیغاتی تمامی گروه های تخصصی در آچاره.

حامد تاج الدین، مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری این گروه که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار DM-bird درباره چالش های تبلیغاتی توضیح داد: یکی از چالش های ما شناسایی کانال هایی است که در اختیار ما قرار می دهد. با دسترسی به کارشناسان سوالی که پیش آمد این است که آچاره در ماهیت خود حالت سوپراپ دارد و گروه های مختلفی از سرویس ها در آن حضور دارند. به عنوان مثال، کانال دسترسی به یک متخصص خط مبلمان دشوارتر و متفاوت از یک متخصص تعمیر لوازم خانگی است.

وی همچنین ادامه داد: حدود 300 خط خدماتی داریم و در مجموع 6 گروه اصلی داریم. ما کانال های اختصاصی برای ارتباط با همه این گروه ها داریم. زیرا شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و ارتباط با برخی از این گروه ها خوب است. کانال های جانبی برای برخی دیگر (مانند مراکز خرید، مترو و غیره) کار می کنند. گاهی اوقات باید به پایگاه های داده مراجعه کنیم و اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق بدست آوریم. همکاران ما در مشاغل مختلف برای هر یک از این خطوط برنامه های تبلیغاتی جداگانه دارند.”

“ما رقیب بخش سنتی نیستیم”

مدیرعامل گروه آچاره معتقد است این پلتفرم بستر بازاریابی بخش سنتی است و هیچ رقابتی با این بخش ندارد. وی گفت: با هیچ یک از اقشار سنتی آچاره مشکلی نداشته ایم زیرا بستری برای کسب درآمد مردم در عرصه سنتی هستیم. هرکسی که بازار خود را از فضای سنتی به فضای آنلاین منتقل کند، تنها از مزایای آچاره برای دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده خواهد کرد.»

تاج الدین همچنین افزود: باید بگویم که ما با بخش سنتی رقابت نمی کنیم و به عنوان بازوی بازاریابی به بازار سنتی کمک می کنیم و ابزار تبلیغاتی در اختیار آنها قرار می دهیم. ما همچنین به آنها توصیه می کنیم که چگونه کسب و کار خود را توسعه دهند و محتوای آموزشی برای آنها ایجاد کنند.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا